Wednesday, August 26, 2009

Dalam Setiap Helai Nafas Mu

Sheila On 7-Tunjukkan Padaku

Tenangkan resahku saat langkahku terasa berat
Teduhkan jiwaku saat matahari bersinar terlalu pijar
Kerana dirimu satu-satu yang kuandalkan
Saat diriku tak mampu berdiri di sini sendiri

Ceritakan Sayang
Hari-hari yang telah kau lalui
Katakanlah Sayang
Semua hal yang kau benci dari diriku

Cobalah, cobalah
Untuk mengerti keadaan ini
Aku rapuh saat kau tinggalkan

Tunjukkan padaku
Kau selalu mencintaiku
Jadilah pelindung bagi sayapku
Aku berjanji, aku berjanji
Selalu menemani langkah mu
Dalam setiap helai nafas mu

Bangunkan tidurku
Bila kau terjaga lebih dulu
Dan bertegaslah sayang kita isi makna
Indahnya hari ini  

Tunjukkan padaku
Kau selalu mencintaiku
Jadilah pelindung bagi sayapku

Aku berjanji, aku berjanji
Selalu menemani langkah mu
Dalam setiap helai nafas mu

No comments:

Post a Comment